کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی‌های قطعی نرم‌افزار فتوشاپ برای آیپد معرفی شدند

به گزارش سافت گذر، در روزهای ابتدایی ماه قبل، شرکت ادوبی نسخه مخصوص آیپد نرم‌افزار فتوشاپ را منتشر کرد و در ورژن 1.0 آن ویژگی‌های محدودی را قرار داد اما به خاطر اعتراضات برخی کاربران، این کمپانی عنوان کرد که در سال 2020 امکانات بیشتری به این برنامه خواهد آورد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

فتوشاپ ادوبی آیپد نرم‌افزار Adobe

ویژگی‌هایی که به زودی منتشر می‌شوند:

•    انتخاب سوژه: با استفاده از سیستم یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی Adobe Sensei، کاربران می‌توانند سوژه‌های خود را با سرعت بیشتری انتخاب کرده و ویرایش تصاویر را سریع‌تر انجام دهند.

•    اسناد مبتنی بر حافظه ابری: با این ویژگی، افراد قادر خواهند بود اسناد ویرایش شده خود را هم در آیپد و هم در رایانه ذخیره کنند و تغییرات اعمال شده سیو شوند.

ویژگی‌هایی که در نیمه اول سال 2020 منتشر می‌شوند:

•    انتخاب هوشمندانه‌تر: با اضافه شدن ویژگی‌های مربوط به انتخاب قسمت‌های مختلف، برگزیدن بخش‌های گوناگون تصاویر با سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

•    قابلیت Refine Edge: این ویژگی یکی از مهم‌ترین ابزارهای انتخاب قسمت‌ها در فتوشاپ است. با این قابلیت می‌توان بخش‌های چالش برانگیز نظیر موها را انتخاب کرد.

•    گزینه‌های تطبیق لایه و روتوش پیچ‌درپیچ: به منظور بهبود قابلیت‌های روتوش فتوشاپ در آیپدها، ابزار انتخاب پیچ‌درپیچ اضافه خواهد شد تا کار ویرایشگران تصاویر هنگام بهره‌مندی از این وسیله آسان‌تر شود.

•    حساسیت قلم‌مو و چرخاندن تخته رنگ‌ها: به منظور بهبود رابط کاربری اپلیکیشن و افزایش کارایی آن، حساسیت قلم‌مو بیشتر خواهد شد و قابلیت چرخاندن تخته رنگ نیز اضافه می‌شود.

•    همگام‌سازی با برنامه Lightroom: همکاری با تیم Lightroom یکی از مهم‌ترین فرصت‌های کاری برای ویرایشگران تصاویر است به همین دلیل به زودی این برنامه با فتوشاپ همگام‌سازی خواهد شد تا خروجی هر دو نرم‌افزار قابلیت استفاده در دیگری را داشته باشد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45719 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/04 تعداد مشاهده: 1633
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر